KRE-BTK-HÖK 2011.08.08. 11:19

Pánikhangulat

(A bejegyzés olvasása közben ajánlott az alant található videó zenéjének hallgatása 1 perc 36 másodperctől, vagy a "drama button" gyakori használata -> http://www.dramabutton.com/ )

Vészesen fogynak a helyek, vészesen fogynak... Vészesen szűkül azon szerencsések köre, akiknek megadatott az a nem mindennapi lehetőség, hogy részt vegyenek a Károli Bölcsész Gólyatáborban.
Emberek özönlenek az iroda bejáratához, gyűrött pénzcsomókat lengetve izzadt ujjaik közt, miközben a tömegben próbálják túlüvölteni egymást:

- Nekem adjátok!!! Én akarok menni!!! Bármit megteszek, kérleeek!!!

A postákon túlórázó dolgozók éjt nappallá téve fáradoznak azon, hogy kézbesítsék a töménytelen mennyiségű jelentkezési lapot.
Százak, ezrek reménykednek benne titkon, talán sikerülhet nekik.

De sajnos a sors nem mindenkihez oly kegyes, hogy teljesítse leghőbb vágyait.
A jelentkezéseket ugyanis csak érkezési sorrendben tudjuk elfogadni.
Siessetek, míg nem túl késő!!!
 


A bejegyzés trackback címe:

https://golyataborom.blog.hu/api/trackback/id/tr793133585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

falimano 2011.08.08. 16:09:22

Helló!

Ha elfelejtettem képet ragasztani a jelentkezési lapra akkor nem fogtok megismerni és a Keletin ha odajövök és bizonygatom, hogy "De én vagyok az!" Akkor csak legyintetek és nyugodt szívvel konstatáljátok, hogy egyáltalán nem hasonlítok a szürke ábrára ami a kép helyén van!?

falimano 2011.08.08. 16:10:07

Mit kéne tenni ha elfelejtettem képet ragasztani? Elküldöm neten?

Baloggie 2011.08.08. 19:00:51

Szerintem most, hogy nem küldtél képet, a nicked miatt ezt fogják várni: nivea.kepeslap.com/images/17472/165.GIF ergo vagy elmész plasztikai sebészhez, és ilyenre maszkíroztatod magad, vagy haza fognak küldeni :(
Egyébként én kicsi fekete-fehér, nemigazolvány, kinyomtatott képet adtam, ami emellé szar minőségű is volt, -mentségemre szóljon, hogy kerestem igazolványképet, de öt perc után meguntam- és amikor meglátták nem problémáztak. Mondjuk a csaj aki átvette a jelentkezési lapom röhögött valamin, vagy a ronda kézírásomon, vagy a balfaszkodásaimon, vagy ezen a képen, ergo örülj neki, hogy rólad nem egy ilyen csodás szíp kép az első látlelet :D

KRE-BTK-HÖK 2011.08.08. 19:37:28

@falimano: @Baloggie: Akinek nem megfelelő a képe, az az első két nap csak szárított üvegszilánkot ehet reggelire:) Viccet félretéve, nem gond, az csak azért kell, hogy játszhassunk "ki találja el fotó alapján a szakot" játékot. Ma reggel én például 15/9-et produkáltam:)
süti beállítások módosítása