...számunkra, hogy még mindig beszélünk olyan gólyákkal telefonon akik, mikor elhangzik az "És, számíthatunk rád a táborban?" kérdés egy bizonytalan "ööö nem tudom / még nem döntöttem el / fogalmam sincs", vagy ennek valamely szinonímájával válaszolnak.
DE (!!!) ennek nem kell mindig így lennie! Megadatott ugyanis Nektek a lehetőség, hogy itt a blogon, az anonimitás sejtelmesen suhogó árnyas köpönyegébe burkolózva, vagy a gólyatábor facebook oldalán, büszkén felvállalva hírös neveteket feltegyétek az intelligensebbnél intelligensebb és hülyébbnél hülyébb kérdéseiteket a témában.
Esetleg valami trauma ért, ami miatt nem tudsz dönteni? Rossz napod volt? Kidobott a pasid/barátnőd? Bepereltek? Elromlott a fritőz?
Semmi gond, nem csak a táborral kapcsolatos kérdésekre válaszolunk, pszichológus kollégáink ugyanis állandó lelkisegély-szolgálatot tartanak fenn. Bármikor úgy helyreraknak mindenkit, hogy az illetőnek még csak meg sem fordul a fejében, hogy ne jöjjön el élete eddigi legjobb bulijára.
Tehát röviden: KÉRDEZZETEK!


A bejegyzés trackback címe:

https://golyataborom.blog.hu/api/trackback/id/tr23127724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juhosorsi 2011.08.05. 13:59:49

Hát akkor érdeklődöm... Mikor kezdődik a gólyatábor?Meddig tart?Mennyibe kerül?Mi a helyzet akkor,ha külföldi állampolgár vagyok és még csak 17 éves? Nem vagyok könnyű eset, tudom :D

Ange1a 2011.08.05. 14:05:08

Ok. Kérdezek :)
Igaz nem a gólyatáborral kapcsolatos, de remélem hozzátok tartozik és kedvesek vagytok és megválaszoljátok :D

1. a kollégiumban milyen az internethozzáférés

2. van-e szilencium/lámpaoltás/áramkikapcs

3. van-e válaszfal a tusolóban?

4. elromlott a fritőz. Segítesz? :D

5. Van valahol bármilyen médium, ahol feltehetném a többi idióta kérdésemet a kollégiummal kapcsolatban?

Béke veletek!

KRE-BTK-HÖK 2011.08.05. 15:29:45

@juhosorsi: Augusztus 29-től szeptember 1-ig. 17.000 Ft. Mi lenne? Semmi. Ha szeptembertől az egyetem hallgatója leszel természetesen jöhetsz. (Még nem ért el hozzád a hírlevelünk?)

franciska.fonagy 2011.08.05. 16:43:50

Az lenne a kérdésem,hogy a gólyatábori jelentkezési lapra bármilyen fénykép jó, vagy csak igazolványkép? :)

KRE-BTK-HÖK 2011.08.05. 19:16:46

@Ange1a: Ezekre sajnos csak hétfőn tudunk válaszolni, de akkor aztán nagyon fogunk, ne aggódj! :)

KRE-BTK-HÖK 2011.08.05. 19:17:42

@franciska.fonagy: Természetesen bármilyen fénykép jó, amennyiben többé-kevésbé felismerhető vagy rajta.

juhosorsi 2011.08.05. 19:17:54

@KRE-BTK-HÖK: Az egyetemtől már hívták a bátyámat a gólyatáborral kapcsolatban,az ő tel.számát adtuk meg, mivel én jelenleg is Ukrajnában vagyok.Ha postai úton is küldtetek hírlevelet,akkor azt még nem tudtam kézhez venni ahogy az egyetemi felvételi értesitőmet sem,mivel a Balassi Intézetbe küldték, a távolság miatt késik az ügyeim intézése.

Pashendale 2011.08.06. 10:44:50

ööö.... levelezősök is szoknak gólyatáborba menni? meg idősebbek is?

rajtam röhög a 16 éves fiam hogy ezen filózom.

krisz.kronome 2011.08.07. 11:55:47

Sziasztok! Az a helyzet, hogy nekem az előző évem "passzív" év volt és nincs diákigazolványom. Ez mennyiben befolyásolja a vonatjegyvásárlást? Ezért nem küldtem még el a jó aranyforintokat. Gondoltam, ne legyen belőle probléma.

Aanna 2011.08.08. 10:05:30

@KRE-BTK-HÖK:
sziasztok:) tavaly felvételiztem médiára, viszont a tavalyi évem passzív volt. A gólyatáborba szeretnék menni, nem tudom lehetséges-e? kinél kell jelezni ezt? köszi:)

KRE-BTK-HÖK 2011.08.08. 10:22:26

@Pashendale:

A gólyatábor csak a nappalis BA-soknak szól, így levelezősök nem jöhetnek... az pedig, hogy hány éves is vagy nem igazán számít, jól fogod érezni magad! :)

KRE-BTK-HÖK 2011.08.08. 10:23:32

@krisz.kronome:

Semennyiben. :)
Igazából a hazaútra több pénzt különítsél el, és már jól is vagy! :)

KRE-BTK-HÖK 2011.08.08. 10:53:31

@Aanna: Szia!

Igen, jelentkezhetsz, ha írsz egy mailt a krebtkhok@kre.hu-ra,
a válaszban megkapod a szükséges információkat! :)

KRE-BTK-HÖK 2011.08.08. 11:10:13

@Ange1a: 1. Wifi a koli egész területén + gépterem. Sávszélességet sajnos nem tudok mondani
2. A koli 0-24h nyitva van, 22:00-tól jó néven veszik, ha halkabban üvöltöznek az emberek.
3. Van.
4. Természetesen! Hozd magaddal a gólyatáborba és helyrepofozom! Mosógépek, hűtők és sütők karbantartását is vállalom, szintén ugyanott.
5. Ugyancsak ott lesz lehetőséged feltenni további ezirányú kérdéseid.

Pashendale 2011.08.08. 11:23:05

@Pashendale:

Hümm. Ha nem lehetek ott, hogy érezzem jól magam? :))

Egyébként levelezős vagyok, mégis kaptam meghívót... személyesen dékán nénitől...

Ange1a 2011.08.08. 13:08:28

@KRE-BTK-HÖK: Nagyon köszönöm szépen! ^-^ A fritőzt meg akkor (optimista vagyok vagyok), jövőre hozom a gólyatáborba, amikor is reményeim szerint felvesznek a Károlira az érettségi után. Remélem korai, 11.-es érdeklődésem nem tesz kontárrá ezen az oldalon :D Mégegyszer köszönöm!

Merial 2011.08.10. 22:40:37

Hello!
Én azt szeretném megtudni, hogy a gólyatáborra mindenképp postai úton kell eljutatni a pénz, vagy ha személyesen jelentkezem, akkor elég, ha odaviszem csekk nélkül?

KRE-BTK-HÖK 2011.08.10. 23:27:12

@Merial: Dehogy, természetesen személyesen is befizetheted a gólyatábori díjat, sőt, ha személyesen jelentkezel, akkor célszerű úgy!

Merial 2011.08.10. 23:47:51

Köszönöm szépen! Hamarosan meg is teszem ezt a lépést:)
süti beállítások módosítása